Ontspanningsnamiddag in het teken van Paasfeest.
Beste Samanalid,
Graag nodigen we U uit op onze ontspanningsnamiddag op zaterdag 4 april 2026 om 14.00u in CC Het Centrum (Café), Dorp 22 Nazareth.
Op het programma:
Korte bezinning rond Pasen
Ontspanning
Koffie met koffiekoeken
Voor dit alles vragen we een bijdrage van 5 euro per persoon.
Gelieve in te schrijven bij Uw vrijwilliger/bezoeker of bij Monique Van Heuverzwijn, Deinzestraat 31 Nazareth 0476 81 74 68